منتدى طلاب المعهد العالى للتعاون الزراعى
عزيزى الزائر مرحبا بك هذة رسالة تفيد بانك غير مسجل
اذا كنت عضوا معنا فى المنتدى برجاء قم بتسجيل الدخول
اذا لم تكن مسجلا نتمنى انضمامك الى اسرة المنتدى وشكرا

هام جداجدا جدا جدا للاعضاء ياريت تخشوا عليه كلكم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

هام جداجدا جدا جدا للاعضاء ياريت تخشوا عليه كلكم

مُساهمة من طرف Eng.M.TH في الأحد أبريل 12, 2009 5:43 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ازيكم يا شباب ايه اخباركم انا ملاحظ ان النشاط قليل جدا وتواجدكم بردة انا عارف انها بتبقى حاجة محبطة اوي لما الواحد يتعب في موضوع وفي الاخر يلاقي عليه رد قليل جدا او حتى ما يلاقيش رد وده ممكن يخلي عندا ياس انا نفسي مواضيعي الرد عليها قليل جدا بس ده الطبيعي احنا عدد قليل لسه المتدى مش مشهور قوي
انا عاوزكم تتجاوب معاية كل واحد عنده مقترح معين يقولة واحنا نعملة انا عاوزكم يا شباب كل واحد فيكيم يعتبر المنتدى ده بتاعة مش يعتبر نفسه ضيف خصوصا انه متعلق بمجال الدراسة وكلنا زمايل واصحاب في نفس المكان
انا ممكن اقترح عليكم شوية موضوعات وشوفي ايه الكويس فيهم او ضيفوا انتو موضوعات قولوا ايه نوعية الموضوعات الي بتحبوها العاب ثقافة رياضة قصص الي تحبوا قولوا انتوا بس وانا تحت امركم
ممكن مثلا اقترح شوية موضوعات منها مثلا :
كل واحد فينا ليه ذكريات جميلة من صور ومقاطع فيديو او مثلا شغل وتوشوب عملة على الجهاز او مواقف جميلة حصلت ليه في حياتة ايه رايكم كل واحد حصل ليه موقف جميل مثلا يحكيه في صورة قصة ونتشارك كلنا فيه

طبعا كلنا شباب مافيش حد فينا ماحبش او مرة بقصة جب معينة او حتى لسه بيحب وفي قصة حب حالية ايه رايكم كل واحد مرة بقصة حب يحكيها ويحكي المواقف الي مرة بيها في القصة دي وايه الي اتعلمة منها ويقول بمفهومة الشخصي ايه هو معني الحب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لو انت مكسوف مثلا احكي القصة كانها رواية لاثنين وانتا مش منهم

ممكن مثلا تقولو عن مشاكلكم الي بتقبلوها في الدراسة انا عارف ان في هنا شباب في الفرقة الاولى والتانية ودول بيقابلوا شوية مشاكل وبيبقوا خايفين جدا من الامتحانت وغيرهم ودي مهمتنا بقى احنا سنة رابعة نفهمكم ايه الموضوع وايه الحكاية والنظام ماشي ازاي وانا على فكرة فرقة رابعة تربوي وكمان هاقول ليكي ايه احسن الاقسام عندا ومش بس كده دا انا هاقول ليكم ايه قصة الورق الي انتوا بتشتروه من برة ده قبل الامتحانات زي كوكو وغيرها
وياريت اي حد عنده مشكلة او موضوع او بيايد اي موضوع من الي انا اقترحته ياريت يسيب ليه رد بكده ويقول فيه الي هو عاوزة
وانا على فكرة مشرف الالعاب والبرامج ياريت تزوروا القسم ده في شوية لعب جميلة جدا
تحياتي لكم جميعا cheers

Eng.M.TH
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات

ذكر
العمل/الترفيه : Agricultural engineer, Internet and Computer
المزاج : Romantic moderate
النادى المفضل : Ahly

النشاط :
94 / 10094 / 100

الفرقة : خريج